Candidații declarați ADMIS (nu și cei declarați IERARHIZAT) vor completa și transmite cererea de înmatriculare și dovada achitării taxei de înmatriculare, până la data de 25.07.2022, ora 12.00, pe adresa de email admitere2022@mta.ro.
Plata taxei de înmatriculare (50 de lei) va fi făcută în contul academiei cu următoarele specificații:
beneficiar: Academia Tehnică Militară “Ferdinand I”,
IBAN: RO26TREZ70520F330500XXXX,
CUI: 4265868,
detalii plată: “taxa înmatriculare ATM”, nume și prenume candidat.
Plata poate fi efectuată doar din conturi aparținând unor instituții bancare care au sediul în România.
Articole recente
- Locul 2 la festivalul UniFEST
- Conferința Internațională „Security for Information Technology and Communications (SECITC)” 2024
- Programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă în domeniul „Managementul activităților tehnico-inginerești în structurile militare”
- Academia Tehnică Militară „Ferdinand I” a participat la Concursul internațional studențesc de inginerie a autovehiculelor, „Prof. univ. ing. Constantin GHIULAI”
- Academia Tehnică Militară “Ferdinand I” a găzduit Expoziţia itinerantă Hermann Oberth